Archive for August 2024

Παράταση προπώλησης εισιτηρίων διαρκείας  Η παράταση για την προπώληση των εισιτηρίων διαρκείας ενόψει του νέου πρωταθλήματος της Super League 2 είναι γεγονός.

 

Αγόρασε σήμερα το εισιτήριο σου και κλείσε τη θέση σου στο «Ανθή Καραγιάννη». Γίνε και εσυ μέλος της μεγάλης, «γαλανόλευκης» οικογένειας του ΑΟΚ.

Αγόρασε σήμερα το εισιτήριο διαρκείας σου και κέρδισε έκπτωση 20% στη τελική τιμή.

Οι προνομιακές τιμές ισχύουν έως και 31/8!!!!!

ΘΥΡΑ 1 : 80€

ΘΥΡΑ 6 : 100€

Μετά τη προπώληση ισχύουν τα παρακάτω :

Εισιτήρια ΘΥΡΑ 1 – 100 ευρώ

Καλωσοριζουμε στις τάξεις της ομάδας μας, τον Ισαάκ Αλέξανδρο Κουτσοκλένη ο οποίος θα αναλάβει την ομάδα Νέων του συλλόγου μας.

 

Ο Ισαάκ έχει εργαστεί και στο παρελθόν στην ομάδα μας, ως προπονητής φυσικής κατάστασης.

Έχει εμπειρία από τις επαγγελματικές κατηγορίες της χώρας καθώς το 2021 ήταν βοηθός προπονητή στην ομάδα Νέων της Καλλιθέας (SL2) στη συνέχεια ήταν προπονητής της ομάδας Κ15 του Α.Ο Ξάνθη (SL) ενώ πέρασε και από τον Αστέρα Βλαχιώτη ως βοηθός προπονητή στη Super League 2.

Μετά τον επιθετικό, Παναγιώτη Παπαδόπουλο, που αποκτήθηκε αυτό το καλοκαίρι αλλά αποχώρησε και καταλήγει στον ΠΑΟΚ Κρηστώνης, ακόμα ένας νεοαποκτηθείς μένει ελεύθερος από την ομάδα της Καβάλας.

 

Η αναφοά γίνεται στον 21χρονο τερματοφύλακα, Βίκτωρα Σακαλίδη, που είχε αποκτηθεί μέσα στο καλοκαίρι, προερχόμενος από τον ΠΑΟΚ Κρηστώνης, αλλά έχει ήδη αποχωρήσει από τους «Αργοναύτες».

Η ομάδα του Νίκου Καραμπετάκη αναζητά άλλες λύσεις για την πλαισίωση του παραμένοντα Λευτέρη Αστρά στην εστία, δοκιμάζοντας και κάποιους παίκτες, όπως μεταξύ των άλλων και έναν ξένο τερματοφύλακα.

 

Ιδιαίτερα δραστήριος μεταγραφικά παρουσιάζεται τον τελευταίο καιρό ο Άρης Πηγών ενόψει της «παρθενικής» συμμετοχής του στον 1ο όμιλο της Γ΄ Εθνικής.

 

Ειδικότερα να τονιστεί ότι η ομάδα του Διονύση Μουτάκη απέκτησε τον μεσοεπιθετικό, Αλέξανδρο Κούπα, που στέφθηκε πρωταθλητής Ξάνθης με τον Παύλο Μελά Κουτσού (συμπαίκτης με τον νεοαποκτηθέντα Κώστα Μίλκογλου), αλλά και το νεαρό μέσο Γιώργο Μπογιατζόπουλο, που έπαιζε στην ΕΠΣ Ξάνθης με τον Ηρακλή Ζυγού, ενώ από την ίδια ομάδα αποκτήθηκε και ο Ανέστης Μπογιατζόπουλος.

Παράλληλα, η ομάδα του Διονύση Μουτάκη απέκτησε τον 19χρονο μεσοεπιθετικό Σάββα Δεληγιαννίδη που έπαιζε σε Καβάλα, Κ19 Ξάνθης, Βύρωνα Καβάλας και μέχρι πρότινος Νέστο Χρυσούπολης.

-“Μετά την αποχώρηση του Γιάννη Διαμαντίδη για δικούς του προσωπικούς λόγους, συνεδρίασε εχθές η προσωρινή επιτροπή της Π.Α.Ε. Α.Ο.Καβάλα 2024 ώστε άμεσα να ξεκινήσουν οι απαιτούμενες ενέργειες για να μπορέσει η ομάδα μας να ανταποκριθεί στις απαιτητικές υποχρεώσεις της Superleague2 .

 

Είμαστε δυστυχώς μαθημένοι σε τέτοιες καταστάσεις, τις έχουμε ξαναπεράσει και με την στήριξη/σύμπραξη όλων θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να μπορέσουμε να ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία.

Τις επόμενες μέρες θα ενημερώσουμε για νεότερες εξελίξεις.

Ευχαριστούμε όσους είναι δίπλα στο καραβάκι.

ΑΟΚ στα εύκολα, ΑΟΚΑΡΑ στα δύσκολα”.