Archive for February 2024
Με την 21η αγωνιστική συνεχίστηκε το πρωτάθλημα στον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής και στις πολύ ενδιαφέρουσες αναμετρήσεις που έγιναν για την πρώτη θέση αλλά και για την μάχη της παραμονής, είχαμε τις σπουδαίες νίκες του Α.Ο.Κ. με (0-2) και του Νέστου με (2-1).
Ο πρωτοπόρος του βαθμολογικού πίνακα Α.Ο.Κ., που αγωνίστηκε στη δυνατή έδρα του Απόλλων Παραλιμνίου ήθελε μία ακόμη νίκη και ο στόχος του υλοποιήθηκε με (0-2) με βασικό παράγοντα την ποιότητα των παικτών του. Οι φιλοξενούμενοι διατήρησαν την πρωτοβουλία των κινήσεων, ήταν πιο ουσιαστικοί με σωστή τακτικά, έχασαν ευκαιρίες για ευρύτερο σκορ και στο τέλος πανηγύρισαν μία ακόμη σημαντική νίκη. Η ομάδα του Τιμόθεου Καβακά προηγήθηκε στο 33’ με τον Τζελίδη που διαμόρφωσε το (0-1) ενώ στο 73’ ο Παπαδόπουλος έγραψε το (0-2) και «σφράγισε» τη νίκη των «Αργοναυτών».
Το πρωί του Σαββάτου (3/2) στο κλειστό γυμναστήριο του 1ου Λυκείου Καβάλας πραγματοποιήθηκε σε πολύ θερμό κλίμα η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του συλλόγου μας.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ένας δικός μας άνθρωπος, παλιός αθλητής της ομάδας μας και πλέον Αντιδήμαρχος Αθλητισμού ο κ . Κώστας Χατζηαναστασίου, ο οποίος ήταν και ο τυχερός της εκδήλωσης αφού σε αυτόν έτυχε το φλουρί!!!!
Παρούσα όπως πάντα σε όλες τις εκδηλώσεις μας η Πρόεδρος της Ενιαίας Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα Ανθή Χατζηφραντζή, με την οποία έχουμε μία αριστή συνεργασία πάντα προς όφελος των μαθητών-αθλητών.

Η Ελευθερούπολη είχε γνωρίσει δύο συνεχόμενες ήττες μετά την ημέρα που είχε βρεθεί στην κορυφή υπερτερώντας κιόλας του Πανιώνιου αλλά επέστρεψε στις επιτυχίες μέσα στη δυνατή έδρα του Παπάγου αφού νίκησε με 71-76.
Το τελικό 71-76 για την ομάδα του Κυριάκου Παπαδόπουλου έφερε την υπογραφή του Τάιρ Γκαθράιτ, ενώ πληθωρική εμφάνιση πραγματοποίηση για μία ακόμα φορά και ο Κώστας Ιατρίδης.
Στο 13-6 και μόνη δεύτερη η Ελευθερούπολη, στο 9-10 και πάντα με το βλέμμα στην… απειλή των πλέι άουτ οι “στρατηγοί”. Την επόμενη αγωνιστική (Τετάρτη 7/2) η ομάδα του ΓΣ Ελευθερούπολης υποδέχεται στην έδρα της εμβόλιμα την Μεγαρίδα.
Σε μία λαμπρή εκδήλωση, παρουσία του προέδρου της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κου. Παναγιώτη Μπαλτάκου και πλήθους εκπροσώπων του αθλητικού, πολιτικού, κοινωνικού και εκκλησιαστικού βίου, πραγματοποιήθηκε και φέτος η κοπή της πρωτοχρονιάτικής πίτας της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας.
Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο Αμφιθέατρο της Χρυσούπολης, το οποίο ήταν κατάμεστο από ανθρώπους που προσέφεραν και συνεχίζουν να προσφέρουν στο Καβαλιώτικο ποδόσφαιρο, οι οποίοι έδωσαν τις ευχές τους για μια χρονιά γεμάτη υγεία και ποδόσφαιρο που αναδεικνύει το ταλέντο και το ευ αγωνίζεσθαι.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τιμήθηκαν παράγοντες, παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές, προπονητές και άνθρωποι που υπηρέτησαν με περίσσιο ζήλο το ποδόσφαιρο της περιοχής μας και άφησαν το στίγμα τους ανεξίτηλο.
Από την Τεχνική Επιτροπή Πρωταθλημάτων Υποδομής της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας γίνεται γνωστό ότι, το Σαββατοκύριακο 3-4 Φεβρουαρίου 2024 θα συνεχιστούν τα πρωταθλήματα υποδομών σε όλες τις κατηγορίες (Κ-16, Κ-14 και Κ-12) με τη διεξαγωγή του Β’ γύρου των αγώνων, σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει δημοσιευτεί.
Όσες ομάδες έχουν να δώσουν ακόμα εξ’ αναβολής αγώνες, αυτοί θα οριστούν σε νέα ημερομηνία από την Επιτροπή.


