Archive for May 2015

Για την 29η αγωνιστική στον 1ο όμιλο της Γ’ Εθνικής ο Α.Ο.Κ. «λύγισε» στο «Κλεάνθης Βικελίδης» στο 89’ και γνώρισε την ήττα με (1-0) από τον Άρη, ενώ και μαθηματικά το Βυζάντιο Κοκκινοχώματος σώθηκε, μετά το σπουδαίο διπλό που πήρε η ομάδα του Δημήτρη Μαγκαφίνη στη Δράμα, επί Δόξας με (1-2).

 

Ο Άρης Ακροποτάμου πήρε αυτό που ήθελε, δηλαδή τη νίκη στο γήπεδο του με σκορ (3-0) σε βάρος της Αναγέννηση Γιαννιτσών, ενώ ο Ορφέας Ελευθερούπολης, έχασε στο γήπεδο του από τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης με σκορ (0-1).

 

Κρίμα. !!! Κι όμως η τεράστια προσπάθεια που κατέβαλαν οι παίκτες του Α.Ο.Κ. σήμερα Κυριακή (10/5) στο «Κλεάνθης Βικελίδης» τινάχτηκαν στον αέρα στο 89’ στην αναμέτρηση με τον Άρη και η ήττα με σκορ (1-0) σίγουρα δείχνει το πόσο άδικα παιχνίδια ξέρει και παίζει η μοίρα.

 

Μία ήττα η οπαία έτσι όπως ήρθε, σίγουρα θεωρείται άδικη για το συγκρότημα του Κώστα Ανυφαντάκη το οποίο το πάλεψε απέναντι στην ομάδα του Άρη που διατήρησε την πρωτοβουλία των κινήσεων και έχασε σημαντικές ευκαιρίες. Μάλιστα να σημειώσουμε ότι ο Α.Ο.Κ. από το 52’ έπαιξε με παίκτη λιγότερο λόγω της απευθείας κόκκινη κάρτα του Σταματόπουλου.

Η καρδιά και η ψυχή του Πρωταθλητή της Α2, ήταν αυτή που παραλίγο θα μετρούσε στο παιχνίδι που έδωσε σήμερα Σάββατο (9/5) η Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας μέσα στο Λαύριο και η οποία έχασε με έναν πόντο, με σκορ (73-72). Παρόλα αυτά όμως το συγκρότημα του Γιάννη αποχαιρέτησε την κατηγορία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με ένα απέραντο χαμόγελο ικανοποίησης για τον μεγάλο θρίαμβο του.

 

Πλέον μετά το τελευταίο παιχνίδι στο Λαύριο, η Α2 ανήκει στο παρελθόν με τον σχεδιασμό της ομάδας, να παίρνει την «σκυτάλη» μιας και η χρονιά ολοκληρώθηκε για το συγκρότημα του Γιάννη Τζήμα με απόλυτα πετυχημένο τρόπο.

Το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014 κατέθεσε στο Κέντρο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO τον φάκελο υποψηφιότητας του Αρχαιολογικού χώρου των Φιλίππων στον Κατάλογο Μνημείων Παγκόσμιας Κληρονομιάς.

 

 

Ραντεβού με την ιστορία έχει την Κυριακή (10/5) στις 5 το απόγευμα ο Α.Ο.Κ. στο «Κλεάνθης Βικελίδης»  κόντρα στο Άρη, στην προ τελευταία αγωνιστική του πρώτου ομίλου της Γ’ Εθνικής κατηγορίας, σε ένα παιχνίδι το οποίο σίγουρα έχει πολλές διαφορές με εκείνο που προηγήθηκε κόντρα στον Πανσερραϊκό.

 

Και αυτό γιατί η ομάδα του Κώστα Ανυφαντάκη, η οποία για πολλούς έχει χάσει «το τραίνο» της ανόδου αλλά και της κατάκτησης της 2ης θέσης, μπορεί με το διπλό μέσα στην έδρα του Άρη, να φέρει τα πάνω κάτω στην κορυφή της βαθμολογίας, κάνοντας την μεγάλη ανατροπή, με πιθανό βέβαια το «στραβοπάτημα» του πρωτοπόρου Πανσερραϊκού, στην έδρα του Εθνικού Νέου Αγιονερίου.