Archive for July 2014

Μία περίπου ώρα κράτησε σήμερα Παρασκευή (11/7), η συνάντηση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη Α.Ο.Κ., στα γραφεία του με τους Παλαίμαχους ποδοσφαιριστές της ομάδας, οι οποίοι προκάλεσαν το συγκεκριμένο ραντεβού και οι οποίοι κατέθεσαν τη πρόταση να αναλάβουν τις τύχες της ομάδας για να τη τρέξουν στο νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Μία πρόταση η οποία έγινε δεκτή κάτι το οποίο σημαίνει ότι οι Παλαίμαχοι θα τρέξουν τον Α.Ο.Κ. με την στήριξη του Ερασιτέχνη. Μάλιστα αναμένεται να γίνει και σχετικά, επίσημη ανακοίνωση και από τις δύο πλευρές για την συμφωνία στην οποία προχώρησαν.

 

Στη Α.Ε. Λάρισας θα συνεχίσει τη καριέρα του ο καβαλιώτης πετυχημένος τερματοφύλακας Μανώλης Αποστολίδης. Μάλιστα να τονίσουμε ότι η Διοίκηση της ΠΑΕ Α.Ε.Λ. ανακοίνωσε με δελτίο τύπου που εξέδωσε την απόκτηση του καβαλιώτη τερματοφύλακα Μανώλη Αποστολίδη ο οποίος είναι γεννημένος στις 17 Δεκεμβρίου 1983, για την αγωνιστική περίοδο 2014-2015.

 

Να σημειώσουμε ότι η μετακίνηση του ικανότατου πορτιέρο Μανώλη Αποστολίδη, από τη Νίκη Βόλου που αγωνίζονταν πέρυσι με πολλή μεγάλη επιτυχία, στην Α.Ε.Λ. δεν είναι τυχαία αφού είχαμε και τη μετακίνηση από τη Νίκη Βόλου στην Α.Ε.Λ. του προπονητή τερματοφυλάκων Γιάννη Ζαλαώρα. Ο τελευταίος μάλιστα με προσωπική του επιλογή τον ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό της Νίκης Βόλου και με προσωπική του επιλογή ο Μανώλης Αποστολίδης θα συνεχίσει τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο στο συγκρότημα της Λάρισας.

Οι Παλαίμαχοι του Α.Ο.Κ. θα είναι εκείνοι, όπως όλα δείχνουν οι οποίοι θα αναλάβουν να σηκώσουν το μεγαλύτερο βάρος για να τρέξει ο Α.Ο.Κ. στο νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής κατηγορίας. Όσες προσπάθειες μάλιστα έγιναν από πλευράς της Διοίκησης του Ερασιτέχνη Α.Ο.Κ. προκειμένου να δοθεί λύση με την ανεύρεση κάποιου επενδυτή δυστυχώς αυτές δεν απέδωσαν «καρπούς» με αποτέλεσμα η αβεβαιότητα, στην παρούσα χρονική περίοδο να έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο.

 

Παρόλα αυτά, έρχονται σήμερα οι Παλαίμαχοι του Α.Ο.Κ. και είναι έτοιμοι να αναλάβουν όλο το βάρος ώστε η ομάδα να δημιουργήσει εκείνη τη δυναμική προκειμένου να αρχίσουν τα πράγματα να παίρνουν σιγά σιγά το δρόμο τους.

Τρεις ομάδες από τη Θεσσαλία και μία από την Αθήνα, θα αντιμετωπίσει η ομάδα πόλο του Ναυτικού Ομίλου Καβάλας κατά τη διάρκεια της 2ης φάσης, του πρωταθλήματος πόλο της Β’ Εθνικής κατηγορίας.

 

Ο ΝΟ Βόλου «Αργοναύτες», ο ΟΕΑΝΑ Βόλου, ο ΝΟ Λάρισας και ο πρώτος του Α’ Ομίλου Αττικής (Ιωνικός ή Νηρέας Χαλανδρίου) είναι οι αντίπαλοι που προέκυψαν μετά την κλήρωση για το σχηματισμό των 4 γκρουπ.

 

Το «καμπανάκι» κρούει το Διοικητικό Συμβούλιο της ΈνωσηςΠοδοσφαιρικών Σωματείων Καβάλας στα ερασιτεχνικά Σωματεία τα οποία ανήκουν στο δυναμικό της και τα παροτρύνει να προβούν σε ομαδικές αποδεσμεύσεις ώστε να μην έχουν προβλήματα με τις μετεγγραφές τους. Αρκετά σωματεία έχουν δυναμικό πάνω από 140 αθλητές αλλά «καίγονται» στο 180.

 

Θα σημειώσουμε ότι στο δυναμικό ενός συλλόγου λογίζονται και τα δελτία των αθλητών που είναι στα τμήματα υποδομής οπότε ο αριθμός 180 δεν είναι τόσο δύσκολο να συμπληρωθεί.